פאדג' שוקולד לבן ופירות יער

טעים טעים

שמתי לב שהפרוייקט "כחומר ביד הבלוגר" של מנטקה, מוציא ממני וידויים לא מעטים. כאן גיליתם על הרגלי האכילה ה"קצת" בעייתיים שלי, על הניסיונות הכושלים שלי בשימוש במרשמלו ועל הפאניקה שאני חוטפת כשאני לא מצליחה לגלגל רולדה.

כל מתכון שמתחיל ככה לא יכול להיגמר רע

אז הגיע הזמן לוידויי החודשי:

שוקולד לבן

מעולם לא הכנתי משהו עם פירות יער.

סליחה על הפלאש

מעולם.

מתחיל להיות תערובת

כלומר, יצא לי להשתמש בדובדבנים משומרים כקישוט, אבל מעולם לא קניתי חבילה של פירות יער קפואים.

נראה קצת איכסה

כששמעתי על חומר הגלם לראשונה, בהתחלה התעלמתי ממנו. הייתי בתקופה קצת לחוצה בעבודה ובכתיבת הסמינר הכמעט אחרון שלי, ואיכשהו הדחקתי את זה. לפני שבוע בערך, כבר חשבתי לוותר על האתגר, לא היה לי רעיון, לא היו לי פירות יער, ולא היה לי יותר מדי זמן.

תערובת חלקה

אבל אז הלכתי לסופר, וראיתי פירות יער קפואים במבצע, חצי מחיר!

מוסיפים את הפירות

הבנתי שזה סימן משמיים אז קניתי חבילה, מה כבר יכול לקרות?

נזכרתי שהכנתי פאדג' לפני חודשיים לאתגר המרשמלו, וחשבתי על כך ששוקולד לבן עם פירות יער זה בעצם שילוב מצוין.

מערבבים קלות

דמיינתי במוחי קוביות קטנות ומרוכזות, מתוקות חמצמצות. אפילו החבר אמר שזה נשמע כמו משהו שהוא יאהב (אבל הוא באמת אוהב שוקולד לבן, אז לכו תדעו).

משטחים בתבנית

אז לענייננו – ארבעה מצרכים, לילה במקרר ויש לכם קוביות מושחתות. חוסלו לחלוטין בארוחת שישי עם חברים (קבוצה ניסיונית מעולה, אחרת כולן היו גומרות בבטן שלי, ויכולתי לשכוח מללכת לים).

קוביות

בא לכם עוד מתכונים עם פירות יער? כנסו לאתר של מנטקה ותראו מה שאר הבלוגרים הכינו. מומלץ!

פאדג' שוקולד לבם ופירות יער

חצי פחית חלב מרוכז (200 גרם)

250 גרם שוקולד לבן

100 גרם פירות יער

כף דקירי תות (או כל ליקר שנשמע לכם מתאים)

איך מכינים את זה:

  1. בסיר על אש בינונית ממיסים שוקולד וחלב מרוכז עד שכל השוקולד נמס.
  2. מכבים את האש, מוסיפים את הליקר ומערבבים היטב.
  3. שוטפים מעט את פירות היער (אם הם קפואים), מוסיפים לסיר ומערבבים קלות – ככל שתערבבו יותר, כך הקוביות יקבלו צבע יותר ורוד.
  4. משטחים בתבנית (אני השתמשתי בקופסה שטוחה ורחבה) ומצננים כמה שעות במקרר.
  5. חותכים לקוביות ומחלקים לכל מי שאתם מכירים כדי שלא תחסלו הכל לבד.

ממממ

עוד קצת חפירות

  • מומלץ לחתוך לקוביות קטנות מכיוון שהן מאוד מתוקות. זה לא הפריע לחברים שלי או לי לאכול כמויות עצומות בכפית.
  • מה אתם הולכים לעשות עם חצי פחית חלב מרוכז? אני הכנתי גלידה, אבל זה כבר לפוסט אחר. אפשר לכסות ולשמור במקרר עוד כמה ימים. אפשר להכפיל כמויות, ואפשר להכין חצי כמות של פאדג' מרשמלו ושוקולד מריר.
  • בא לכם להוסיף אגוזי לוז או פקאנים קצוצים? לכו על זה. אני התכוונתי להוסיף פקאנים, אבל לא מצאתי בחנות והזמן שלי אזל.
  • אין לכם דקירי תות בבית? (או מבחר אלכוהול שלא יבייש פאב מקומי?) תשתמשו בברנדי טוב, ליקר קוונטרו או פשוט תשמיטו.
  • אני מתנצלת מראש על האיכות של התמונות. היה מאוחר בלילה. אפילו נאלצתי להשתמש בפלאש בחלק מהתמונות, אז סליחה.
  • בתאבון!

פוסט זה פורסם בקטגוריה קינוחים וממתקים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על פאדג' שוקולד לבן ופירות יער

  1. אלה הגיב:

    מצחיק, בדיוק כשראיתי את התמונה הראשונה חשבתי שהן דווקא משתפרות 😦

  2. עשית לי חשק, השילוב של חמוץ ומתוק ממש עושה לי את זה.

  3. פינגבאק: גלידת וניל ופירות יער בלי מכונה | אין דבר כזה מתוק מדי

להשאיר תגובה

