פאדג' בראוניז מושחתים, ואיך לא לעשות דיאטה

פאדג

אז ככה.

פעם בכמה חודשים, אני מחליטה לעשות דיאטה. לא בדיוק דיאטה, אלא לאכול בריא יותר ולעשות יותר ספורט כדי להרגיש יותר טוב עם עצמי. התהליך עובד בערך ככה:

חמאה וסוכר ווניל

  1. אני נעמדת מול המראה ומכריזה בבית "זהו, מעכשיו אני מפסיקה לאכול שטויות ומתחילה לאכול בריא". הדייר השני, שעד לסיטואציה, מגחך בזלזול (זלזול מוצדק, כמובן, הוא כבר מכיר את התהליך)ביצה
  2. חדורת מוטיבציה, אני הולכת לחדר כושר ובונה עם מדריך תכנית אימונים חדשה שתעזור לי להתחטב, להתחזק ולהוריד את אחוזי השומן. אני מהנהנת בהסכמה כשהמדריך מסביר לי שמה שחשוב באמת זה מה שאני אוכלת, ושכדי לראות תוצאות, אני צריכה לוותר על מתוקים.ביצים
  3. אני מפסיקה לאכול עוגיות עבאדי וופלים עבשים בעבודה. קמח
  4. אני מאוד גאה בעצמי על שהפסקתי לאכול עוגיות עבאדי וופלים עבשים בעבודה, ומספרת על זה בהתלהבות לדייר השני, שמזכיר לי לא להתלהב משלושה ימים כאלו, אלא לחכות שזה יהפוך להרגל. קמח וקקאו
  5. אני הולכת לחדר כושר שלוש פעמים בשבוע ועושה את התכנית החדשה שלי. כל השרירים שלי כואבים. בלילה שוקולדית
  6. אני מגדילה את צריכת הקפה הגם ככה גדולה כדי להתמודד עם המחסור בשוקולד. שוקולד זה דבר כל כך יפה
  7. רגע של משבר (אישי, מקצועי, מטופש) גורם לי להכין עוגת חמאת בוטנים במיקרוגל. ולאכול אותה, ברור שלאכול אותה. שוקולד
  8. אני מבריזה מחדר הכושר בגלל עייפות/שרירים תפוסים/עצלנות. כפיצוי על זה שהברזתי אני אוכלת רוגעלך טעים בעבודה. נכנס לתנור
  9. אני שוכחת לחלוטין למה בכלל חשבתי לנסות לאכול בריא יותר. לפני האפיה
  10. אני פותחת חפיסת שוקולד בבית ומסיימת אותה תוך עשרים וארבע שעות.

יאממ

וכך, גבירותי ורבותי, לא עושים דיאטה

אם למישהו יש הצעות, רעיונות או פתרונות שיגרמו לי לאכול בריא מבלי לוותר על צריכה אינסופית של שוקולד, עוגות, עוגיות, גלידה ופיצה, אתם יותר ממוזמנים להשמיע את קולכם!

אז בנימה אופטימית זו, הנה מתכון לפאדג' בראוניז מושחתים ונימוחים, למרות שהבלילה עצמה מועשרת בקקאו ולא בשוקולד, עדיין מסתתרים בתוך העוגה 200 גרם שוקולד מריר קצוץ.

המתכון לקוח מכאן, עם קצת שינויים והתאמות שלי.

פאדג' בראוניז מושחתים

50 גרם חמאה רכה

כוס סוכר

תמצית וניל

2 ביצים

40 גרם קקאו

חצי כפית סודה לשתיה

3/4 כוס קמח

מעט מלח

200 גרם שוקולד מריר קצוץ גס

איך מכינים את זה

  1. מחממים תנור ל170 מעלות.
  2. במיקרסר/עם מטרפה ידנית טורפים חמאה, סוכר ווניל.
  3. מוסיפים את הביצים אחת אחרי השניה וטורפים עד לקבלת תערובת תפוחה ואוורירית.
  4. מוסיפים קמח וסודה לשתיה ומערבבים קלות.
  5. מוסיפים קקאו ומלח ומערבבים עד שהקקאו והקמח נטמעים.
  6. מוסיפים את השוקולד הקצוץ. שומרים מספר חתיכות בצד.
  7. מעבירים את הבלילה לתבנית משומנת, ומפזרים מעל את חתיכות השוקולד ששמרנו.
  8. אופים 20-30 דקות, עד שקיסם יוצא עם פירורים לחים.
  9. מצננים 20 דקות ואז חותכים לקוביות. מחכים לצינון מוחלט ואז מחלצים את הקוביות.

לפני החיתוך

עוד קצת חפירות

  • תוסיפו אלכוהול! אני לא עשיתי את זה, בגלל שאחת מהסועדות היתה בהריון ולא רציתי לקחת סיכון, אבל תוסיפו!
  • מצטערת על זה שאין מספיק תמונות של המוצר הסופי. היה חשוך ואנשים היו רעבים.
  • אה כן, שמונה אנשים חיסלו את המגש הזה בלי בעיות.
  • אני גם עזרתי (ואכלתי בערך שליש מהכמות)
  • הבראוניז האלו ממש טובים למרות שהם יחסית שפויים לבראוניז. אין בהם טונות של חמאה, ואם ממש רוצים לשמור אפשר להחליף חצי מהשוקולד באגוזים קצוצים.
  • זהו, אני אלך לחדר כושר או משהו.
פוסט זה פורסם בקטגוריה קינוחים וממתקים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על פאדג' בראוניז מושחתים, ואיך לא לעשות דיאטה

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s